Esquerda Unida Vilagarcía

EU destapa no pleno un novo escándalo do acordo PP-PSOE en Vilagarcía

• No pleno de onte o PSOE ocultaba que o incremento extraordinario do orzamento para este ano incluía 26.549€ para órganos de Goberno

<p>&nbsp;</p> <p class="MsoNormal" style="text-align: justify; line-height: 150%;"><em>&bull; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; O Grupo Municipal de EU, por primeira vez en anos, tivo que solicitar que se explicasen as partidas que crec&iacute;an, xa que o Goberno ocultou a nomenclatura das mesmas, co &uacute;nico obxectivo de esconder esta barbaridade</em></p> <p class="MsoNormal" style="text-align: justify; line-height: 150%;"><em>&bull; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; Esquerda Unida solicita transparencia 100% coas contas e que a oposici&oacute;n e os veci&ntilde;os e veci&ntilde;as te&ntilde;an acceso directo a calquera inversi&oacute;n ou cambio de partida facilmente</em></p> <p class="MsoNormal" style="text-align: justify; line-height: 150%;">&nbsp;</p> <p class="MsoNormal" style="text-align: justify; line-height: 150%;"><em>Vilagarc&iacute;a de Arousa, 30 de outubro.</em> O Grupo Municipal de Esquerda Unida denuncio onte no pleno un cambio de partidas orzamentarias, do presupostado para a Praza de Abastos a outros destinos extraordinarios, que inclu&iacute;a un ep&iacute;grafe de 26.549&euro; para &oacute;rganos de Goberno. Este gasto non previsto nesta lexislatura, xa sexa en salarios ou en indemnizaci&oacute;ns, s&oacute; pode corresponder <strong>ao sobrecuste do pacto PPSOE, que comezan xa a pagar dos seus petos os veci&ntilde;os e veci&ntilde;as de Vilagarc&iacute;a</strong>. En palabras de Suso L&oacute;pez, voceiro do grupo, &ldquo;que o equipo de Varela conseguira os salarios e as liberaci&oacute;ns infl&uacute;e directamente na xesti&oacute;n do Concello, e vemos inxustizas como por exemplo a reclamaci&oacute;n do sector cultural, que critican que Cultura non destinase 1.000 euros a apoiar aos nosos artistas na feira Culturgal. <strong>Os cartos, segundo para que, os sacan de debaixo das pedras. Pero o m&aacute;is grave &eacute; a opacidade e o xogo de &ldquo;trileros&rdquo; para despistar e tapar</strong>, facendo moi complicado saber de verdade que est&aacute;n facendo co di&ntilde;eiro dos cidad&aacute;ns.&rdquo;</p> <p class="MsoNormal" style="text-align: justify; line-height: 150%;"><strong>Dende EU entenden que estes cartos ser&aacute;n adicados a pagar os salarios do liberado do PP e o cargo de confianza do PP</strong>, (facilmente acadable o traspaso mediante o principio de caixa &uacute;nica do departamento), e de non ser as&iacute; demostran que mentiron, xa que dixeron que a s&uacute;a proposta de dietas supo&ntilde;&iacute;a un menor custo que en anteriores lexislaturas. L&oacute;pez afirma que &ldquo;se antes estaba orzamentada e non chega, &eacute; que era mentira, ou que se est&aacute;n a pagar sobresoldos ao goberno en forma de dietas. <strong>A pinza PP-PSOE sae cara os vilagarci&aacute;ns. Precisamente agora queda demostrado que cando menos 26.000&euro;.</strong> Tivo que ser EU quen denunciase esta situaci&oacute;n, que pasou desapercibida para todos, logo de reclamar a aclaraci&oacute;n aos t&eacute;cnicos municipais, que remitiron a informaci&oacute;n o mesmo d&iacute;a do pleno.&rdquo;</p> <p class="MsoNormal" style="text-align: justify; line-height: 150%;">A formaci&oacute;n liderada por<strong> L&oacute;pez critica que o PP, o gran beneficiado desta situaci&oacute;n, oponse publicamente ao cambio de orzamentos, pero logo permiten ca s&uacute;a abstenci&oacute;n que se aprobe o cambio de partidas</strong>. Unha posici&oacute;n que sen d&uacute;bida se da por temor a non poder cobrar en tempo e forma os salarios dos seus liberados.</p> <p class="MsoNormal" style="text-align: justify; line-height: 150%;">EU entend&iacute;a, e as&iacute; o demostrou coa s&uacute;a primeira moci&oacute;n desta lexislatura, que este incremento de cr&eacute;dito debera ir para as necesidades sociais evidentes do Concello, as&iacute; como as melloras nos centros centros educativos para as que se negan posibilidades, ou actuaci&oacute;ns culturais.</p> <p class="MsoNormal" style="text-align: justify; line-height: 150%;"><span style="font-family: Arial, sans-serif;"><span style="font-size: 14.6667px; line-height: 22px;">&nbsp;</span></span></p> <p class="MsoNormal" style="text-align: justify; line-height: 150%;"><span style="font-family: Arial, sans-serif;"><span style="font-size: 14.6667px; line-height: 22px;">&nbsp;</span></span></p>

Esquerda Unida Vilagarcía

Av. Agustín Romero, 7 Villagarcía de Arosa, Pontevedra, España,